♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

søndag 6. februar 2011

Søtere enn sukker ♥

Sånn... da kan jeg vise dere det fine som jeg har snakket om at jeg har hatt på heklenåla i det siste.
Heklerier søtere enn sukker.


Nå håper jeg ikke at jeg har gitt noen for høye forhåpninger til hva det var jeg skulle vise frem.
Det var nemlig disse små babyluene i ulike modeller.
Og om jeg skal kunne si det selv, syns jeg luene ble mer enn sukkersøte!
Jeg er superfornøyd med resultatet!

 De siste dagene har ideene kvernet rundt i hodet mitt, og plutselig fikk jeg lyst til å hekle babyluer.
Supersøte og varme luer for søte små troll som dette.
Luer med ører, blonder eller bare luer med tykt garn. Godt for babyen uansett.

Bildene er det jeg selv som har tatt, og jeg har fått låne denne nydelige gutten som modell.
Sønnen til vår besteste kamerat. Lille Sander på 1 mnd.


Luene ligger til salgs på Epla - butikken min, ellers tenkte jeg å legge de ut på bloggbutikken min også etterhvert, hvis noen skulle være interesserte

****************** 
Jeg var så uheldig å falle ned kjellertrappa i går, og både albuer og halebein fikk gjennomgå ganske godt. I går var jeg så og si sengeliggende. Men i dag klarer jeg heldigvis å stå, og å sitte veldig fremoverbøyd. ☺
Bøye meg eller å bøye knær er nesten umulig.
Håper det går over i en fei, jeg skal nemlig på jobb igjen i morgen!
Beklager at jeg derfor ikke har vært innom dere i går eller i dag.
Håper på å være tilbake for fullt snart.

God søndagskveld ♥

19 kommentarer:

  1. Så søte luer! :) De var virkelig søtere enn sukker :)
    God bedring etter fallet ditt, hørtes virkelig ikke godt ut!
    Klem fra Monica

    SvarSlett
  2. så utrolig fine de var... du er jo superflink :)
    Jeg vil og lage slike .......

    Håper kroppen føles bedre - å falle nd trappen høres ikke godt ut gitt :)

    *klemmr*

    SvarSlett
  3. Å kjære! Jeg håper formen din bedrer seg. Kan tenke meg du ble ganske forslått. Uffameg!

    Nydelige luer, så søte! Skulle ønske jeg hadde barn eller kjente noen jeg kunne kjøpe til :-)
    Flink og veldig produktiv du er!

    Godbedringklemmer!

    SvarSlett
  4. Disse var superfine Janne!! De bør du være stolt av ja!!! Du er så flink du, og effektiviteten selv! Nye flotte ting å vise oss hele tiden jo!
    Falt veldig for den grovheklede i den nydeligste grønnfargen:)
    Fy for ei slem trapp du har da :) hehe, har prøvd det der selv jeg:) Resulterte i noen saftige blåflekker ja, men så lenge ikke noe er knekt så går det da fort over:)

    Ønsker deg ei ny flott uke! Klem

    SvarSlett
  5. Så flink du er. Huene var jo kjempe søte. Håper du blir bra igjen snart. Ikke kjekt det der.
    Ha en fin og smertefri kveld.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  6. Så søte, og det var jo en flott modell du har brukt også :)
    Huff, får håpe du blir bedre etterhvert! Hørtes ikke noe særlig ut :/
    Klem

    SvarSlett
  7. Ai ai, masse god bedring til deg! -Om ikke annet så håper jeg at du orker å ta i heklenåla da, så får du kose deg med den.

    Nå hekler jeg oldemorruter til den store gullmedaljen, og når jeg er ferdig med teppet skal jeg fortsette med babyluene. Når jeg ser alt det søte du hekler, og at jeg får til å hekle selv, er jeg SÅ glad for at jeg har havnet skikkelig utpå hekle-kjøret! Det er jo så moro!

    Håper du får en fin søndagskveld, og at kroppen kommer seg så du kan ta fatt på en ny uke med godt mot -og god kropp!

    Klem fra Silje

    SvarSlett
  8. Kjempesøte!! :) Perfekte små gaver :) God bedring, og vær forsiktig! Håper du holder deg unna kombinasjonen lakkerte trapper uten sklisikring, og ullsokker på bena!

    SvarSlett
  9. Utrolig flotte luer, de går nok unna:)

    God bedring til deg!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  10. Nei, for en herlig liten pode da! :o) Vakker vøttø. :o) Og luene er superfine! Likte spesielt den grønne. :o)

    Huff, kjellertrapper er skumle greier! God bedring!

    Ha en fin kveld videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  11. Så utrolig skjønne de var - likte spesielt de med ørene på, utrolig søtt!! Og for en vakker modell du har brukt :)
    Så leit å falle ned kjellertrappa - å slå halebeinet er utrolig vondt. Håper du blir bedre snart!
    PS: Det ligger en liten utfordring/award til deg på bloggen min ;) Det er selvfølgelig helt frivillig om du ønsker å ta den videre :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  12. det er det søteste!
    vet hvordan det er å falle. huff! jeg falt ned fra en stige i sommmer;) god bedring!

    SvarSlett
  13. Så søte luer! Forstår godt du er fornøyd med dem :o)

    SvarSlett
  14. For noen nydelige luer! Levde virkelig opp til overaskelses-forventningene. Utrolig flink du er!

    SvarSlett
  15. Hei :)

    De er bare utrolig flink med håndarbeid! Kjenner meg en smule misunnelig ;) Jeg starter stadig på nye prosjekter, men vips..så var tålmodigheten slutt.

    Nydelig modell du har lånt for anledningen! Og heldige småtroll som kan smykke seg med de lekre luene :)

    Ha en fin mandag!

    Tora

    SvarSlett
  16. Dumme trappa, fysjåfysj! Håper du ikke får noen varige mén.. men for noen herlige og nuuudelige luer! Jeg sitter med en bolero på heklenåla, ikke fullt så spennende..
    God bedring, klem fra meg!

    SvarSlett
  17. Disse var kjempesøte! Jeg fikk pakke fra deg i posten i dag, og jeg er kjempefornøyd! Tusen takk! Blogginnlegg om det kommer:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  18. Sååå fine disse var!! Og fin blogg du har :)
    Nå skal jeg titte litt mer her inne.

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  19. Ååååå, de var fine!! Jeg lar meg stadig imponere over håndarbeidsprosjektene dine altså!!

    Loppeklem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails