♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

torsdag 17. februar 2011

Tid for prosjekter.

Siden jul har jeg holdt på med masse småprosjekter, men det har tatt litt tid til å bli ferdig med alt. 
I går fikk jeg endelig tatt tak i meg selv og fullført det siste som manglet.



I leiligheten vi bodde i før vi kjøpte huset hadde vi en stil som gikk i svart og hvitt. Og da hadde vi noen blomsterpotter i svart. Firkantet og ganske upraktiske spør du meg.
Her i huset har de stått nede i kjelleren til ingen bruk. Men nå har de kommet opp igjen, og fått seg en liten forandring.


Den ene har fått noen strøk med hvitmaling, et nostalgisk bilde og noen blonder. Nå fungerer den som beholder for telysene mine. Lett tilgjengelig i vinduskarmen ved sofaen. 



 Den andre har fått et trekk med beige linstoff, en sløyfe og et lite kort. Og litt uekte blomster må såklart til


I tillegg hadde vi svart oppbevaring til kjøkkenredskaper. Den var ikke helt i min stil lengre, så den fikk også et lintrekk over seg, blonder, hamptråd og et lite nøkkelanheng i bronse.
Nå er det oppbevaring for lysa mine, også godt tilgjengelig rett ved sofaen!


Dette er førbilde av blomsterpottene og den til kjøkkenredskapene.

Så til det siste prosjektet for denne gang. 


I høst kjøpte jeg en klokke på jysk. Denne lå i et lite trebrett. 
Helt greit brett, ikke noe holdbart, men jeg så potensialet.
Etter et par strøk med maling er det nå blitt et fint lysfat på det lille bordet vårt. ☺


For en stund tilbake var jeg også så heldig å vinne en giveaway inne hos Anno 1925. Da fikk jeg bl.a denne fine fyrstikkesken, sammen med noen nyydelige nostalgiske bilder. Bildene venter på rammer enda, men skal få komme opp på veggen etterhvert! 

Takk for alle dere som leser bloggen min. 
Og velkommen til alle mine nye følgere!
Mange klemmer

15 kommentarer:

  1. Hellu wonderwoman!

    Må si du er driftig og kreativ! Jeg sier bare WOW!

    Vakkert og veldig miljøvennlig, makan til nytenking!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flink du er, og ikke minst kreativ! Alt ble jo bare nydelig :)
    Klem Bente.

    SvarSlett
  3. Kjempefint!☺
    Er so herleg å ha auge for gjenbruk!☺
    So koseleg hos deg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. HERLIG!
    Så flott du har gjort det med pottene!!!
    Jeg er litt slik at ejg ikke ser potensiale i noe av mine gamle ting... er ikke så lenge siden jeg kastet en haug med slike sorte blomsterpotter - søren og;)
    Kjempefine ble dine ♥ Du er så utrolig flink og jeg er veldig glad jeg fant bloggen din i sin tid, masse inspirasjon og hente her!

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Flotte forandringer du viser her, kjempefint ble det alt sammen! Fint å kunne bruke ting man allerede har om igjen på andre måter i stedet for bare å kaste og kjøpe nytt.
    Ha en fin dag :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  6. Herlig forandring! Nå ble de jo virkelig fine! :)

    SvarSlett
  7. Så flotte ting - oppbevarlingen til telysene er genial - og så deilig å ha dem tilgjengelig. Går mengder av lys hos oss :)

    Kjempeflott ogsåp meg linstoff rund krukkene, en helt ny stue tiul kvelden. KOS!

    Ha en flott kveld!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  8. Det her var gjenbruk på sitt beste! Du er kjempeflink til å sjå potensiale. Og det vart vedlig flott! Flinkisen:)))
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Tusen takk for flott inspirasjon:) jeg hadde sikkert bare kasta de boksene og kjøpt nye (derfor er jeg alltid blakk...) Var jo kjempefint sånn du har gjort:)

    Sender du meg adr di på lise_maris@hotmail.com

    Klem Lise

    SvarSlett
  10. Så kreativ og flink du er! Supert bra tips!
    Hilsen Eline

    SvarSlett
  11. Wow, så flink du er. Og ikke minst kreativ. Kjempefint ble det! God helg, klem fra Kine!

    SvarSlett
  12. Tusen tusen takk Janne Merethe for den aldeles
    nydelige babylua du laget til meg!! Har ikke fått prøvd den på den heldige babygutten enda, men den ser fin ut i størrelsen. Herlighet så flink du er, og så kjapp da!! Lager eget innlegg om lua til helga tenker jeg, så følg med;o)
    Klem♥

    SvarSlett
  13. Hei!
    Første gang innom,å her var det mye fint!
    Go Helg fra Beate

    SvarSlett
  14. Blir helt svimmel av alt det fine du viser frem :) Du er bare SÅ flink altså!
    Vi hadde også svart/hvit stil i leiligheten vår og jeg har ikke vært like flink å gjenbruke som det du har :)
    Men jeg har lært på mine gamle dager, og nå ser jeg skatter i alt som alle andre skal kaste, så har en liten haug med prosjekter liggende jeg også :)

    Gooooood helg!
    *klemmer*

    SvarSlett
  15. Så flink du er da! Jeg er dessverre ikke like flink til å gjenbruke ting fra tidligere stilperioder jeg har hatt, men skal absolutt ta meg i nakkeskinnet og prøøøve å se potensialet;)

    Ha en flott helg!
    Klem.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails