♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

mandag 14. februar 2011

Nostalgiske notatbøker.


I går var det morsdag og i den anledning hadde jeg bestilt en liten gave til snille mammaen min.
En stund tilbake oppdaget jeg en nyydelig butikk på Epla.
Butikken til Berit T, den finner du her. En kjempefin butikk som selger nyydelige nostalgiske notatbøker.
Jeg bestilte en kjempefin notatbok fra henne for en stund siden, og tidligere denne uka bestilte jeg to nye. En til mammen min, og en til meg selv.


Bøkene er kjempefine og servicen er det ingenting å utsette på! Sammen med bøkene hadde hun nemlig også lagt med to flotte kort! Så fine ikke sant?
Kjempefine!
  Mitt lille tips til dere i dag.
Godklemmer


11 kommentarer:

  1. Oj, så flotte! :o) Det var en fin gave på morsdagen!

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  2. De er knallfine;)
    Jeg har og bestilt meg en slik bok fra Berit ♥ Og den ligger så fint ved siden av PC'n min, klar til og fylles med gode ideèr jeg kommer over på blogger;))

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Kjempefine bøker!
    Takk for veldig fint svar ang. senga. Da håper jeg vi kan bruke senga vår, selv om hun lærer å reise seg.
    klem

    SvarSlett
  4. Hei igjen :)
    Ville bare si tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg igjen. Kjempe koselig.
    Ha en fin valentines dag du også!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så fine de var! Regner med mamman din ble kjempefornøyd :)
    Klem Bente.

    SvarSlett
  6. Ohlalala! Så fine! Heldig mammaen din er :-)
    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  7. Hei snuppa ! ♥

    Slike bøker har jeg kjøpt av Berit også. :) De er jo sååå vakre, og ikke minst nostalgiske ! ♥

    Ble bare et raskt innlegg hos meg i dag, men har ikke glemt den fine awarden fra deg. ♥ Denne skal jeg ta med i neste innlegg. :) Litt styr her for tiden, kan sende deg en mail senere.

    Kose deg masse med din kjære i dag, happy valentine's day vennen ! ♥

    God klem fra Anette :)

    SvarSlett
  8. Så nydelige notatbøker!
    Tror jeg må inn på den linken du har lagt ut, og ta en titt. :o)

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  9. Kjempe fine notatbøker!! For en nydelig gave og gi på morsdagen!
    har leitet etter noe lignende, til og skrive oppskrifter i, så setter pris på tipset :)
    Hilsen Eline

    SvarSlett
  10. Knallfine notatbøker. Mamman din blir nok kjempe fornøyd :-) Håper du har hatt en din dag. Klem fra Kine.

    SvarSlett
  11. Så koselige bøker - og for en super gaveide - det skal jeg notere meg :)

    Grattis med awards - veldig fortjent skjønne du :)

    Ha en super tirsdag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails