♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

fredag 11. februar 2011

Hverdagsglimt og award

Fredag igjen i dag og helgen er her. 
Rumpa er fremdeles vond, men det går heldigvis fremover.
Jeg og Lille er hjemme alene fra onsdag. Min kjære er nemlig på guttetur til alpene og kommer tilbake til uka.
Her prøver vi å kose oss hjemme, og litt på besøk.
Helga skal bare brukes til å slappe av! ☺
Jeg har vært så heldig at jeg har fått både en utfordring og en award!
Jeg velger å starte med utfordringen. Den har jeg fått fra Fruen i Nord. Og den går ut på å vise frem et hverdagsglimt fra hjemmet mitt.
Og da viser jeg dette bildet.


Dette er et bilde av kommoden vi har i gangen. Den har en tendens til å se sånn som det her ut bestandig! Alltid er det ting som papirer, nøkler, lommebøker, mobiler, brev, klær osv som blir liggende her.
Vi bloggere er jo flinke til å la vær å ta bilde av det som er rotete, og jeg er i den gruppa. Men her er altså et lite hverdagsglimt fra vårt hjem. 

Og så over til awarden... 

Den har jeg fått fra snille Bekka. Bloggen hennes finner du her!
Awarden innebærer at jeg må fortelle 7 ting om meg selv. Og selv om jeg har fortalt mange ting før, skal jeg prøve å få fram noe nå også ☺
drømmer noen ganger om å bo et annet land for en stund
ville en gang i tiden jobbe i Leger uten Grenser
I leiligheten vi eide hadde jeg/vi en stil som gikk i svart og hvitt. Nå er den preget av det hvite, pasteller og noen herlige kontraster i tre, sort eller brun innimellom.
Det mest fantastiske i livet er å være mamma til den nyydelige lille gutten min!
Vi har akkurat kjøpt oss ny (brukt)bil! ☺
Jeg hører mye på hip hop!
Favorittårstid er uten tvil sommeren!

Ønsker å sende både utfordring og award videre til disse flotte jentene.
Hvis dere har lyst ☺
Har en drøm

God helg! 

11 kommentarer:

  1. Godt å se hverdagsbilder i blant også, hehe - er jo sånn det stort sett ser ut!
    Koselig at du tok awarden og hyggelig å bli litt bedre kjent med deg :)
    Ha en fin helg,
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Må si jeg kjenner meg igjen her ja;)

    God helg til deg:)

    Loppeklem

    SvarSlett
  3. Godt å se at andre også kan ha det litt rotete :)


    God helg!

    SvarSlett
  4. Hei hei;)
    Så gøy med award!!
    Og tusen takk for at du valgte og gi den videre til meg ♥ Kjempehyggelig!
    Bra rumpa er på vei til og bli bedre, over helgen er den sikkert like fin igjen (hehe, fin rumpe igjen)
    Mye av det su skrev om på awarden kunne jeg tenke meg at var litt deg, men at du hører på HipHop hadde jeg ikke forestilt meg, hihi!

    Gleder meg til sommerfugler i posten;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Gratulerer med award! Herlig å lese om deg :-)

    Håper du er bedre :-)
    Ønsker deg god helg :-) Penger er satt over, men jeg tror ikke det er inne før mandag :-)

    Klem klem

    SvarSlett
  6. Så gøy å se et hverdagsglimt, og godt å se innemellom om at andre også kan ha litt rot....
    Ha en riktig god helg vennen
    klem victoria

    SvarSlett
  7. Moro å lese litt mer om deg, og det er jammen godt å se at ikke det bare er hos oss det ser sånn ut på kommoder og sånn ;) Heheh!

    Snublet over bloggen din for noen dager siden, og jeg har nå bestemt meg for å lære meg å hekle, etter å ha sett alt det fint du lager!!
    Garn, heklebok og "heklepinner" (??) er kjøpt inn, pluss et heklekurs på en a4 side, fått hos den lokale strikkebua. Hehe! ;) Flinke du!!

    Masse herlig inspirasjon her hos deg, både på interiør-og håndarbeidsfronten :-)
    Gleder meg til å følge deg videre!

    Klemmer

    SvarSlett
  8. Du e ikkje aleine om det..Det hopa seg ofte opp her&der hos oss og...:p
    Kjekt å lese om deg:)
    God bedring ang fallet ditt...Ikkje noko kjekt!!
    Du e utrulig flink i håndarbeidet ditt...Ja eg seie det igjen;) Søte huer og kjempefin jakke!
    Håpe du får ei super helg ilag med din lille gutt:)
    Klem, Rakel

    SvarSlett
  9. God morgen min søte venn ! ♥

    Godt å se at andre har en slik kommode også, hihi... ;) Gratulerer med award vennen, velfortjent ! ♥ Og tusen takk for at du vil gi en videre til meg. :) Du er jo veldig god da ! ♥ Hmmm, 7 ting om meg selv ja, den skal jeg tygge litt på, hihi...

    Ønsker deg og dine kjære en nydelig lørdag ! ♥

    Stor klem fra Anette :)

    SvarSlett
  10. God kveld (neste natt, hihi)
    Jeg fikk de nydeligste sommerfuglene EVER i posten i går - TUSEN TAKK ♥ De var bare MYE flottere e jeg hadde forestilt meg, du er såååå flink!!!
    Akkyrat nå henger de på lampen min i stuen, hihi - men de er egentlig ment for en pute jeg kanskje skal rote meg til og lage;)

    Og kjempesøte spenner med blomster på, de snappet lillemor her med det samme;))

    Håper morsdagen har vært fin, her har vi kost oss masse!

    God, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Så deilig å se at flere kan ha hverdagsrot. Hos oss er det ofte på kjøkkenbordet det blir sånn, med litt post fra en dag eller tre, og diverse annet småtteri.

    Artig å lære mer om deg.

    Klem fra Bente

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails