♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

fredag 4. februar 2011

God helg og Award

 Innom for å si:
.... at jeg elsker den fine klokka jeg fikk av min kjæreste kjære til jul!
Så fin!!
Takk min elskede ♥


....at jeg av  Jeanette med bloggen Jeanette`s hus var så heldig å få denne awarden!
Tusen tusen takk!
Men siden jeg har fått den en gang til hopper jeg over utfordringen denne gangen. Men hva jeg svarte sist kan du lese her.
... at jeg ønsker dere alle en....

God helg!!
Håper dere får flotte dager alle sammen! Og takk for at akkurat du titter innom meg!
 

11 kommentarer:

  1. God morgen søta ! ♥

    Gratulerer med fin award, denne fortjener du. :) Og for en nydelig klokke du har fått av din kjære, heldige deg ! ♥

    Ønsker deg og dine en strålende helg, kose dere masse. ♥

    God klem fra Anette

    SvarSlett
  2. Grattis med award igjen og finfin klokke! Snille kjæresten din, hihi! God helg til deg!

    SvarSlett
  3. Klokken din er kjempefin, og forstår godt at du ble glad for den! God helg til dere - håper våren snart er i anmarsj!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  4. Knallfin klokke!
    Og gratulerer med award;)

    Ønsker deg og dine en kjempegod helg - kos dere ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Hei på deg berta. ;o)

    Gratulere med award, koselig.

    Klokka var knallfin ja, kjekk gubbe du har da. ;o)

    En knakanes god helg til deg.

    Klem Simone :o)

    SvarSlett
  6. Grattis med award, bloggen din er suuper:):)

    Så fin den klokka var, snille kjæresten:)

    Ønsker deg og dine en nydelig helg sammen:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  7. Så utrolig flott den klokka var!! Flinke kjæresten din som har valgt ut denne da:)
    Og grattis med awarden!
    God helg til deg og dine, nyt dagene:)
    Klem, Randi

    SvarSlett
  8. For en superfin klokke! Jeg forstår godt du er fornøyd med den :o)

    SvarSlett
  9. God helg til deg og vennen! :) Så fiin klokke!

    Her er det avslappning og kos som står for tur!

    GODKLEM

    SvarSlett
  10. Lekker klokke :)

    Og gratulerer med award! Veldig fortjent, søte deg :)

    Ønsker deg en flott helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  11. Gratulerer med nok en velfortjent award! Herlige du ♥

    Vakker klokke! Så snill mann du har, også så god smak da :-)

    Ønsker deg en god helg!
    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails