♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

søndag 20. februar 2011

Gamle bilder



Noen gamle bilder har funnet veien fra bruktbutikken til stua vår.
Gamle herlige bilder av folk jeg ikke kjenner, men bilder som jeg allikevel syns skaper stemning i stua vår, og den herlige følelsen av gammel sjarm. 
Det ene har fått plass i den gamle skuffen som jeg har pusset opp og hengt på veggen bak sofaen vår. Det kan du lese mer om her.


Det andre bildet har fått plass i tallerkenhylla vår sammen med noen rød og hvite tallerkener, noen gamle bøker og blonder, et egensydd hjerte og en liten grønn ramme med hjertebarnet vårt ♥


Og det siste har fått plass på stuebordet vårt, og fungerer så nydelig som lysfat!
Akkurat slik jeg liker det!

Jeg begynner bare å bli mer og mer glad i slike gamle ting, og kjenner jeg gleder meg over ting som er naturlig gamle, slik som rammene på disse bildene. Svarte og brune med naturlig slitasje som skaper herlig kontrast til alt det hvite og romantiske, som vi har.
Elsker det! Og det er litt og litt mer min stil!

Mye å henge fingrene i om dagen, så er litt så som så med å besøke dere.
Men jeg håper på bedre tider..




15 kommentarer:

  1. Vakre bilder, og jeg MÅ få meg en tallerkenhylle snart!

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Så koselig, og fine bilder! Jeg har også et lignende bilde jeg fant på loppemarked, av en skoleklasse med små gutter i knebukser og alt :)) Hadde tenkt å ta ut bildet og bare bruke rammen, men jeg har ikke hatt hjerte til det! Så enn så lenge så henger disse guttene sammen med familiebildene våre, hihi... Man lurer jo litt på historien bak, og hvem disse guttene var og ble :) Ha en fin søndag, her er det strålende sol og vi skal ut og leke litt i snøen! Synnøve :)

    SvarSlett
  3. Hmm, litt spesielt med bilder av gamlinger man ikke kjenner - hehe - men slike bilder er likevel altfor fine til å ligge å støve bort i en bruktbutikk!
    Jeg har selv vært en slik som har kastet gamle ting, og jeg angrer i dag, så nå kan jeg ikke forstå hvorfor slike ting ikke blir bevart i familiene de tilhører...
    Men! Da er det jo bra at det finnes slike som oss, som gir tingene nytt liv ;)

    Ha en strålende søndag... Nå skal jeg ut å trille tur :)
    *klemmer*

    SvarSlett
  4. Nydelig bilder!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  5. Vakre gamle bilder! Kreativt bruksområde med bildet som lysfat, det var stilig. Enig i at gamle ting med naturlig slitasje er helt nydelig. Ha en fin søndag :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  6. Morsomt - og fint - med gamle bilder. Synes du har plassert dem perfekt ;-) Fin tallerkenhylle du har!

    Ha en riktig fin søndag!

    SvarSlett
  7. Så fint det blir vennen! :) Ser virkelig at stilen din begynner å ta mer og mer form! :) Gøy å se!

    Håper dere har det fint! Her går dagene i ett, og er en smule datalei så det blir lite kommentering. Men har lest meg tilbake hos deg nå, og det er så mange fine innlegg og bilder!! :)

    Håper dere får en fin uke!
    GODKLEM

    SvarSlett
  8. For en morsom måte å bedrive gjenbruk! Du er såå kreativ! HErlig!

    Klem

    SvarSlett
  9. Nydelige gamle bilder, og vakkert interiør! Så smart å bruke det ene bildet som lysfat!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  10. Hei..
    Så koselig blogg du har, kjekt at jeg fant deg og kan hente noe nye inspirasjon på en for meg ny blogg.
    Legger meg som følger så jeg finner veien tilbake:)

    Ha en GOD dag.
    Klem, Mona

    SvarSlett
  11. Herlig å bruke gamle bilder og noe som er så EKTE. Jeg liker det kjempegodt!!
    klem

    SvarSlett
  12. Heisann!

    So fine bilde du har funne. Og smart å bruka te lysbrett. Du e alltid so kreativ og flink :)

    Klemmer.

    SvarSlett
  13. Skikkelig flotte bilder, gjør seg både i talerkenhyllen og som lysfat! Sååå fint med svarthvitt-kontraster;-)

    Tirsdagsklemmer!

    SvarSlett
  14. Fine bilder. Passer godt inn i ditt hjem.

    Har lagt meg til som følger av bloggen din. Håper det er greit?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails