♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

fredag 25. februar 2011

Freddan....

Titter innom for å ønske alle sammen en ....

 God helg!

 og for å si en liten takk, og vise litt av det nye som har funnet veien til epla butikken min
Og flere ting er også på vei!
Ta gjerne en titt!

(Må jo reklamere litt for meg selv på en fredaghaha)

Og så vil jeg takke alle dere søte der ute som bestiller ting av meg fra både epla butikken, bloggen og bloggbutikken! Det er så utrolig gøy!!! ☺
 Jeg har laget ganske mange ting i det siste, og jeg harfremdeles masse mer på timeplanen!

Takk for at dere kikker innom bloggen min, og for at dere liker det jeg lager. Det gjør at det er så gøy for meg å holde på..., både med bloggen og det å lage ting!
God helg til dere alle!!
Mange klemmer fra


19 kommentarer:

  1. DU lagar dei finaste ting☺

    God helg til deg og☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. sååå mye fint du lager!lua du laget for meg passet perfekt!! skal prøve å få tatt bilder av den nye eieren i dag, og legger ut bilder hos meg i løpet av helga. Ting tar tid! men du kan tro han ble søt i lua♥
    God helg Janne Merethe!

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en skjønn fredag og helg!

    Nydelige ting du lager, jeg er imponert :)

    Klem til deg fra Tove

    SvarSlett
  4. Sååå nydelige ting du lager! God helg til deg og dine! Kram Joy

    SvarSlett
  5. Klart vi liker det du lager,
    du er jo kjempflink Janne.
    Riktig god helg til deg
    også.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  6. Hei paa deg berta. Aah saa mye fint du lager,flink er du. :o)
    Aa den sjokokaka skal jeg jammen prove meg paa ja. Jeg er for tiden i Frankrike,men kommer hjem i morgen.
    Klem og god helg til deg.

    Simone :o)

    SvarSlett
  7. Så produktiv du er! :)
    God helg til deg også!

    Klem.

    SvarSlett
  8. God helg! Skal ta en titt på de fine tingene dine:)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  9. Hei snupp!
    Ønsker deg en super helg! Den lua jeg har kjøpt av deg er rett og slett favoritten! Jeg elsker den, den sitter som støpt og jeg fryser ikke på ørene lenger :-) TAkk en million! Jeg er glad jeg fant veien til bloggen din...

    Stor klem

    SvarSlett
  10. Fine ting du lager, det må jeg si.
    Ønsker deg også en topp helg.
    Klem

    SvarSlett
  11. Du lager så utrolig fine ting, kjempeflink er du:)
    God helg til deg og dine:)
    Klem, Randi

    SvarSlett
  12. God helg til deg og Janne Merethe;)
    Du er så flink og lager så mye flott!
    Artig at det selger bra!

    Klem line

    SvarSlett
  13. Så fiine pusslerier du gjør! :)) Kjempeflink er du!

    Håper dere har det fint. Her går dagene iett, hjemme alene igjen nå! :) Men koser meg på kveldene med bloggen og det som hører med ;)

    GODKLEM og GOD HELG!

    SvarSlett
  14. Kjempenydelige ting du lager!

    Ha en fin helg!
    Klem Ingunn

    SvarSlett
  15. Så mye fint du lager! Skulle gjerne hatt litt av ditt talent;-)

    Ønsker deg en god kommende uke!

    SvarSlett
  16. Nydelig ting du lager! Det må jeg si! :)

    Ha en fin Søndag!
    Stor klem fra Solveig

    SvarSlett
  17. Fine bilder og flotte ting du har laget! :-) Håper du har hatt en fin helg.

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  18. fy søren så masse fint du laga:) spørs om eg må ta en tur i epla butikken din når det kjem lønning..:)

    klem linda

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails