♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

torsdag 3. februar 2011

Et lite innlegg...

.....om håndarbeid ♥

Det skal ikke gjemmes under en stol at mye av min fritid brukes til håndarbeid. Og et par ting har blitt produsert i det siste. Noe til meg selv, noe til salgs og noe på bestilling.
Håper dere orker å se litt mer av hva jeg lager. Jeg må jo reklamere litt for meg selv også haha!

Jeg har fått noen etterspørsler på ting jeg lager på bestilling. Og en slik etterspørsel fikk jeg for en liten stund siden.
Disse to luene ble til etter kjøpers eget ønske og har nå kommet til sitt nye hjem! Forhåpentligvis blir de brukt masse!
 I tilllegg lagde jeg en heklelue med ørelapper til søte Bjørg med den nyydelige bloggen Huset ved Fjorden. Her ser du lua jeg lagde til henne.

Det er så utrolig gøy å lage ting til andre!
Tusen takk for alle de som har bestilt ting fra meg eller handlet av meg på Epla!


I tillegg har jeg fyllt på Epla - butikken min litt. Ta gjerne en titt hvis du har lyst!
Heklet hals i englemasker har kommet på plass, denne gangen i svart. I tillegg har jeg heklet en ny lue. Brunmelert med striper i herlige pasteller. Også til salgs på Epla. Denne lua ligger også på bloggbutikken min hvis dere er interessert i at jeg skal lage på bestilling for dere.
Jeg har fått fyllt opp med litt mer smykker på Epla - butikken, en liten pung har kommet på plass og etterhvert kommer det nok noen flere barneluer også.

Hvis du lurer på hva jeg har i epla - butikken min for tiden, vil de nyeste tingene vises i sidebaren min her på bloggen, på høyre siden.
Velkommen inn! ☺


Jeg har noe kjempefint på heklenålen for tiden. Og gleder meg til å vise det frem! 
Snart! Håper jeg

Fremdeles hjemme med sykt barn, men nå ser det ut til å være på bedringens vei! Satser på barnehagen igjen i morra!
Godklemmer


Edit: Den brune lua er solgt. Men ønsker du deg en lignende lager jeg gjerne på bestilling til deg. Besøk meg på bloggbutikken min!
Den lille pungen er også solgt. Det kommer nok flere små punger ut i epla - butikken etterhvert. Hvis du er interessert før den tid. Kontakt meg på mail: jannefrokna@hotmail.com

17 kommentarer:

  1. Så utrolig mye fint du lager! :) Skulle så ønske jeg var flink til slik håndarbeid, men må vel kanskje prøve først! ;) Falt veldig for den brunmelerte lua med pasteller, den var nydelig! :)

    Ha en fin dag, og god bedring til lille prinsen! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  2. Den brune lua og den lille pungen var bare kjempenydelig! Tror jeg må ta en tur innom Epla butikken din:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  3. Kjempefine ting du lager Janne. :))
    Klem.

    SvarSlett
  4. Du er en racer altså!! Nydelige ting du hekler! Jeg må ut å kjøpe mere garn, for jeg kunne godt tenke meg en lue eller to til meg selv. Kjekt å ha til bad hair-days! :)

    Kommer nok til å gå på en smell og bli lei, men allikevel har jeg funnet ut at hekling er virkelig noe for meg. Kjekk liten husmorhobby! Blir jeg lei så er det jo bare å la det ligge for så å ta det opp igjen!

    Ha en finfin dag i solen!! :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Herregud så mye lekker du lager! Hadde jeg bare hatt LITT tålmodighet skulle jeg prøvd meg på det samme selv. De luene er bare helt utrolig nydelige. Jeg tror jeg må ta meg en titt i bloggshopen din og på eplabutikken din. Jeg har nemlig lenge vært på jakt etter en lue til å bruke her i Hammerfest (er vel ingen hemmelighet at det er myyyye vinter her oppe og en god og FIN lue er et must)

    Du er så flink Janne :)
    Klem Karina

    SvarSlett
  6. Så utrolig mye lekkert du har laget. Likte veldig godt den søte pengetaska :o) så søt!

    SvarSlett
  7. Den lua du har over der med hullete mønster nederst var veldig fin.Har du oppskrift til den a?:) Og hvilket garn bruker du til den og skjerfet med englemasker ved siden av? Skal bort å kjøpe garn nå snart så må få kjøpt inn litt

    SvarSlett
  8. WOW! Du er sååå flink! Jeg blir helt imponert :-)

    Skal ta en titt på eplabutikken din nå, kommer vel en bestilling :-)

    Klem

    SvarSlett
  9. Så masse flott du har lagd!

    Jeg synes det er spennende å se hva du tryller frem og blir veldig inspirert til å ta turen ned på syrommet :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  10. Nydelig huer!!! :)
    Du er berre so flink!
    Kanskje eg bestiller ein dag...Eg går med hue heile vinteren:)
    Ha ein fin kveld:)
    Klem, Rakel

    SvarSlett
  11. Du er så flink! Klart vi orker å se på det du lager - her var det utrolig mye fint. Gleder meg til å se det siste prosjektet når det er ferdig også :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  12. Heisan du og takk for hyggelig kommentar. Så masse lekkert du har laget, og selvfølgelig, litt selvskryt må være lov :) I alle fall når resultatet er så bra!
    Oppskriften på heklajakkene fant jeg i en gammel oppskriftsbok hos mamma, men tror jeg har den liggende på en mail. Var noen som ønsket seg den, så hvis du bare sender meg mailadressen din, så kan jeg sende den til deg hvis du vil. Den var faktisk veldig enkel å hekle.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  13. Flink du er, og glad for at du er i bloggemodus igjen:-)

    SvarSlett
  14. Du er berre superflink Janne!:) Eg kjem garantert til å bestille meir frå deg! Håper salget går strålande, og eg gleder meg til å sjå det nye prosjektet ditt! Skulle ønske eg fekk til det der heklegreiene, funker visst ikkje heilt for meg;)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  15. Du er så flink!!! De luene er bare nydelige!!!
    Jeg tenker alltid at jeg skal lage meg slike ting selv, men er vist totalt amøbe når det kommer til å lese oppskrifter :(
    Håndarbeidsoppskrifter og noter - to ting jeg ikke kan!

    God helg!
    *klemmer*

    SvarSlett
  16. Så mye fint!! Gleder meg til å se hva du har på gang :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails