♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

lørdag 5. februar 2011

En sommerfugl ♥


En liten sommerfugl er kommet til liv i heimen hos oss. 
Søt sommerfugl i lyseslilla, som får meg til å drømme om vår og sommer.


En liten sommerfugl som kan brukes til så mangt.
Som pynt på en pute, eller et pledd. Til å pynte opp et skjerf, en lue eller til og med veska di.
En liten sommerfugl som kan pynte opp en lysestake eller en flaske, bare med hjelp av et lite snøre eller litt blonder.
Søt og dekorativ på en gang.


Denne lille sommerfuglen har fått et nytt hjem et annet sted.
Og oppskriften på sommerfugelen finner du her, hvis du har lyst på en selv.

(dette er ikke det fine som jeg snakket om jeg hadde på heklenåla for tida, selv om denne er ganske søt den også. Det andre kommer i morgen eller til uka ☺)

Klem


15 kommentarer:

  1. Den var da fin denne også, men jeg venter fortsatt spent ;) God helg!

    SvarSlett
  2. Utrolig vakre bilder hos deg idag:)
    Elsker fargen på sommerfuglen og rosene, minner om vår:)


    Kose deg med helg:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Søte sommerfuglen som får meg til å tenke på VÅREN!

    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  4. Skjønn sommerfugl,får
    lyst på godteri når jeg
    ser de nydelige bildene
    dine. :))
    Klem.

    SvarSlett
  5. Ååå, så skjønn den sommerfuglen var;)
    Selger du slike?
    Kunne gjerne tenkt meg og kjøpe da sltså, jeg elsker sommerfugler ♥

    Ha en fin lørdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Så søt den var :)
    Jeg har en hel bok med oppskrifter på blomster, sommerfugler, bier osv. men som den oppskriftsamøben jeg er, er det desverre ikke mange av de jeg forstår :)

    SvarSlett
  7. Så søt og fin sommerfugl...
    Flink du er :)
    Ha en fortsatt fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  8. Heihei Janne Merethe!
    Du har det så fint hjemme hos deg og du er så flink med håndarbeid altså! Jeg blir riktig så imponert.
    Har en liten utfordring om "Hverdagsglimt i hjemmet" liggende på bloggen min (innlegg av lørdag 5.2) som jeg ønsker å utfordre deg i:)

    Stillig om du tar den:)
    Klemmer fra Lene/Fruen i Nord!

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder av en vakker og anvendelig sommerfugl :)

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  10. Åh så fin den var. Det er mange år siden jeg har heklet, kanskje jeg skulle prøve meg igjen. Stiller du som support da? hihi!


    ønsker deg en fin fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  11. Hei på deg!
    SÅ søt sommerfugl - pynter jo opp overalt den lille søtingen der!

    Du er virkelig kreativ..

    Ønsker deg en god helg,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  12. Nyyydelig sommerfugl vennen, kjempesøt ! ♥ Du er bare så utrolig kreativ og flink. Skulle ønske jeg kunne lære meg å hekle, men kan til tider være bittelitt utålmodig, hihi... ;)

    Håper du koser deg masse i helgen. ♥

    Stor klem fra Anette ♥

    SvarSlett
  13. jammen er du flink. herlighet.
    fin blogg! Jeg hadde en good bestevenninne med akkurat samme navn som deg i barndommen♥

    SvarSlett
  14. Hei Janne Merethe
    Elsker sommerfugler, så nydelig den pynter opp ღ Kjempestilig klokke også som du har fått, og gratulerer med velfortjent award :) Nydelige bilder og barnesko i noen innlegg lengre ned, så søtt… og det samme med barnerommet!!! Så fint du har laget det, nydelige plakater fra lillemartine ღ Ønsker deg en fin fin søndag, og uke som kommer. Klem fra Mette

    SvarSlett
  15. Nyyydeleg! Gjentar meg sjøv, men; du er superflink;)
    Nyt søndagen!
    Klem:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails