♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

mandag 28. februar 2011

Blåmandag...




Ingen dager er perfekte, og det er heller ikke jeg og mitt liv. Vi har alle våre ting her i livet som ikke helt fungerer hver eneste dag. I dag er en slik dag for meg....


En liten blåmandag.
En skikkelig kjip dag i dag.....


 Jeg er inne i en liten down periode for øyeblikket. Selv om bloggen gjerne skal vise en slags rosa lykkelig boble... så er det ikke slik hver eneste dag. 


Derfor er jeg så heldig som har verdens beste gutter som får meg til å smile hver eneste dag!


Og derfor er det også så godt å ha bloggingen. Takk for at dere gir meg gode ord i hverdagen. Det varmer! 

 ***************

Bildene er av mine siste bestillinger på håndarbeidsfronten.
Sjekk gjerne ut både epla - butikken og bloggbutikken.
Send meg en mail: jannefrokna@hotmail.com hvis du er interessert.

Ha en flott dag.
Blåmandag eller ikke

13 kommentarer:

  1. Kjenner godt til den følelsen... noen ganger slår fasaden sprekker, og det er helt lov!!
    Ingen kan være på topp i ett og alt døgnet rundt.

    Sender deg MASSE styrkeklemmer!

    SvarSlett
  2. Ja, jeg hadde en sånn dag i går, men i dag føles alt så mye bedre. så det går over, heldigvis:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  3. Gjør noe du liker, kanskje du kan gå en tur med god musikk i ørene? Eller kanskje du kan ringe en god venninne og prate litt?

    Luen med bamseørene var bare så søt!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Sånn er virkeligheten, ikke alle dager er like gode. Men heldigvis så kommer det bedre dager etter slike kjipe dager. Håper du får noen ekstra koser av gutta dine i dag, og finn på noe du liker! Det pleier å hjelpe! ;) Det ligger forresten en liten utfordring til deg inne hos meg, ta den om du orker! ;)

    God klem fra Frøken H

    SvarSlett
  5. Sånn er det jo, ingen dager er perfekte!
    Men er likefullt ille og ha disse down-dagene ♥ Dette kan jeg endel om faktisk (og det tror jeg vi er ganske mange som gjør...)

    Prøv og kos deg så godt du kan med gutta dine, og tenk at nå kan det jo bare gå oppover;))

    Stor klem i dag!

    Line

    SvarSlett
  6. Hei!
    Du er ikke alene om å ha mandagsblues, 10 av mine kollegaer ble permitert i dag - skikkelig gravølstemning på jobb i dag. Selv om man får beholde jobben og bli, så er det vondt å se kollegaer pakke sammen og dra...

    Men som du sier, noen dager er bare verre enn andre.

    Er det lua mi på bildet der? Hihi!

    Jeg håper mandagskvelden er god da :-)
    Klem

    SvarSlett
  7. Husk at det er i motbakke det går oppover!
    Klem

    SvarSlett
  8. Kjenner meg igjen, og sender mange fine og oppmuntrende tanker din vei (svusj-SVUSJ!). :-) Deilig med familie som stiller opp og kjenner en ut og inn.

    Klem Jenny

    SvarSlett
  9. Ja, jeg kjenner meg også igjen. Jeg har vært svært sliten i lengre tid, men i de siste har jeg begynt å få igjen litt energi.
    Men, akkurat i dag er jeg litt "tom", igjen.
    Vi får håpe at formen kommer seg, utover i uka.

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  10. så fantastisk når noen tør innrømme slike dager! det blir jo lett en evinnelig lykkeverdenboble her i Blogglandia.. kjip dag her også. Ikke fan av mandager, rett og slettt;o)Men snart tirsdag, og helg!

    SvarSlett
  11. Det er litt ups and downs, ja..
    Håper tirsdagen viser seg meget bedre!

    Kos deg med gutta og finn ny energi der :)

    Nydelig håndarbeid..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  12. Hei.
    Vis lua lengst til høyre med Apeører er min bestilling ser den fllott ut!
    Gleder meg til å prøve den på (kanskje den ligger i posten i dag).

    Mvh: Helga :-)

    SvarSlett
  13. Håper du snart når toppen av kneika, og kan nyte en herlig positiv nedoverbakke igjenn :) Tenker på deg! Vi har alle våre dårligere dager, der vi helst skulle ønske vi kunne trekt ned rullegardinen og gjemt oss bak den hele dagen..

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails