♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

tirsdag 1. februar 2011

Barnesko.


Forrige uke kom disse superskjønne små barneskoene til meg i posten.
De handlet jeg fra Tine med den herlige bloggen Tines Kreative hjørne, og butikken hennes her.
Herlige gamle barnesko.
Akkurat like fine som de skal være!
 Og nå har de funnet sin plass på sølvfatet på spisestuebordet sammen med bøker og ekte og falske blomster.

Tusen takk Tine for en super service!!

Her har vi hjemmedag pga sykt barn i dag. 
Helgen har vi tilbrakt med svigers på hytta, og vi har kost oss som bare det. Resten av uka består av jobb og brnehage (forhåpentligvis). Men jeg titter innom dere så snart jeg har tid.
Tusen takk for alle dere som titter innom, som legger igjen de hyggeligste hilsener og takk til alle nye følgere!!
♥Godklemmer♥


20 kommentarer:

  1. Så herlige sko♥
    Pynter skikkelig opp!


    Ønsker deg en fin Tirsdag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Ååå så nydelige bilder.
    Ha en fin dag.
    Klem.

    SvarSlett
  3. Vilka härliga bilder! Fantastisk komposition. Kram Anna

    SvarSlett
  4. Sååå søte:) Ha en fin jobbuke!
    Og god bedring til barnet;)

    SvarSlett
  5. De var utrolig søte da! Og sammen med boka og blomstene *sukk* - vakkert!
    Ha en fin dag og god bedring til minsten :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  6. Søte sko :)
    God bedring til sønnen. Jeg har selv en prikkete gutt hjemme om dagen. gøy med vannkopper :p

    Ha en fin tirsdag!

    SvarSlett
  7. Hei,

    Så koselig. Ligner nesten på skoene jeg hadde når jeg var liten.
    Har lurt på om jeg skal få de forsølvet, men får ikke bestemt meg. Er en egen sjarm med å bare la de være som de er også.
    Ha en fortsatt fin 1.februar!

    SvarSlett
  8. Åhh..so søte og små og fine. Fint stilleben sammen med bok og blomster :)

    God bedring te lillemann.

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  9. Så skjønne sko! :o) God bedring til minsten.

    Ha en fin kveld videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  10. Å.. nydelig og ikke minst dekorative sko ♥ Lekkert!

    Du er så flink ;)

    Og nydelige plakater på rommet til Lille ♥

    Ha en nydelig kveld!

    Klem

    SvarSlett
  11. Hei :)
    Jeg var så heldig å komme over den koslige bloggen din! For et originalt og nydelig hjem du har! Masse nydelig interiør! Artig å se at flere jenter på min alder også er like gal etter interiør som meg! Jeg kommer plutselig tilbake! :)

    klem

    SvarSlett
  12. Åh så søte! Tenk at noe så enkelt som barnesko kan være så dekorative :-) Nydelige bilder du har tatt også...

    Godbedring til lillemann!
    Klem

    SvarSlett
  13. Så søte små sko! Når man ser slike, så er det så rart å tenke på at man en gang for lenge, lenge siden har fått plass til føttene nedi slike. Det irriterer meg litt at jeg har gjemt bort mine egne på en slik måte at de er vanskelig å få tak i der de ligger, det er jo så dekorativt!

    Håper dagen er god! Stikk gjerne innom Bustebloggen og bli med på give away :-)
    Klem

    SvarSlett
  14. God kveld snuppa ! ♥

    Nyyydelige babysko, jeg elsker slike gamle sko og har to par selv. Begge har jeg kjøpt av Tine, hihi... :) De er så dekorative og søte. ♥

    Jeg hadde tatt flere bilder av klutene, hadde jo liksom tenkt til å vise alle. Problemet var at nesten alle bildene var uklare, så derfor ble det sånn. Ville nemlig ikke vente lenger, for dette har jeg tenkt lenge at jeg skulle lage et innlegg om. :) Men siden klutene nå er en del av interiøret så dukker de opp på bloggen etterhvert. ♥ Og den vimpelrekken var bare supersøt, tusen hjertelig takk kjære deg ! ♥

    Uff, så leit at lille er syk da. Får håpe han blir raskt bedre. ♥

    Ha en fin kveld videre vennen. ♥

    God klem fra Anette

    SvarSlett
  15. Hei:)
    Vært inne på epla butikken din å kikket endel og har falt for endel av smykkene dine. Hvor har du fått tak i alle matrialene til smykkene du lager? Liker veldig godt de øredobbene og kjedene du har med den ferskenfargen, men har ikke funnet noen anheng med den fargen på panduro eller noe. Kunne tenke meg å lage noe lignende til meg selv siden jeg holder på å lage endel smykker:)
    Svar gjerne på min blogg eller send meg en mail

    SvarSlett
  16. Fantastisk flott! :-) Så flink du er vennen min!

    Håper alt står bra til?! Her går dagene så fort, rekker snart ikke rundt meg selv. *fnis*

    Godklem
    JORID

    SvarSlett
  17. Helskjønne, små babysko! Pynter jo så fint opp!
    Håper det er bra med deg :-)
    Ha en fin kveld videre!
    Klem!

    SvarSlett
  18. NYDELIG!

    jeg har fått en award og sender den videre til deg, en liyen miniutfordring fulgte med!

    LYKKE TIL!
    sjekk siden min!

    SvarSlett
  19. Okai,vært inne på de sidene og sett nå.Må nok bestille litt ser jeg :p
    Vet du hvor lang tid det pleier å ta med posten fra USA? og hva portoen ligger på sånn ca?
    Jeg har ikke mastercard da, så usikker på hvor trygt det er å betale med visa. Også lurte jeg på en ting til. De pulsvarmerne du har bilde av på headeren, har du oppskrift på de?:)

    SvarSlett
  20. Så skjønne små sko -nydelig stilleben :)
    Så de flotte tingene hos Anette - du er kjempeflink :)

    Og tusen takk for gode ord hos meg, det setter jeg stor pris på :)

    God bedring til den lille!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails