♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

søndag 16. januar 2011

Sarte, duse farger ♥




Om dagen omgir jeg meg med herlige sarte, duse farger, som minner om vår.
Farger som lys grønn, lys blå, herlig rosa og hvitt.


Jeg holder på med endel prosjekter om dagen som dere kan se, men bare et av prosjektene er foreløpig ferdig. Og det er den lysegrønne lua til Lille Også heklet av meg.
Denne gangen er den i den nyydeligste sarte grønnfargen, med hvitt og grønne snorer og hvitt stor dusk på toppen.
Her og her finner du andre luer jeg har heklet, og en lue ligger til salgs her.


Kommer tilbake en annen dag og viser dere resultatene av prosjektene mine. Deilig å kjenne at jeg er igang igjen med litt småprosjekter! ☺

Ha en fin søndag

17 kommentarer:

  1. hellu!
    Jeg datt innom her via en annen blogg og det er jeg glad for. Her inne var det bare herlig!

    Kommer gjerne innom igjen.
    klem

    SvarSlett
  2. Flotte luer, så flink du er!
    Nydelige farger og, herlig med litt vårlige farger nå♥
    Du den rammen med klyper har jeg kjøpt på Feel:) Ikke var den dyr heller:))

    Ønsker deg en herlig dag videre!

    SvarSlett
  3. Hei vennen! :D
    Så nyydelig! Håper dere får en finfin dag, og du, så fint det ble med litt ommøblering.

    Godklem

    SvarSlett
  4. Jeg blir stadig imponert over hva folk (altså du) klarer å lage. Fantastisk flink!

    Klem Madelén

    SvarSlett
  5. Så spennende, jeg gleder meg til fortsettelsen! Fornyet garderoben i går, i form av et plagg i herlige vårlige farger som gir ny energi :)

    SvarSlett
  6. Kjempesøt hue :) Gleder meg til å sjå ka meir du lager :) Ha ein fin søndag! Hilsen Grete

    SvarSlett
  7. Herlege luer, og digger dei flotte bildene i duse farger som du viser!:)
    Ha ein fiin søndag!
    Klem:)

    SvarSlett
  8. Lekre luer med nyyydelige farger!!
    Goood søndag Janne:) godt at du er i gang i gjen;)
    Klemmer fra Jeanette

    SvarSlett
  9. Vakkert! -Både fargene og den søte luen til Noah! Jeg har såååå lyst til å hekle, men har liksom fått det for meg at det er så vanskelig... Tenkte jeg skulle google det og kanskje lære over nett. Ka du tru, er det mulig? -Du som er sånn heklefantom..!?

    Jeg er forresten også ganske kresen når det gjelder hva jeg er villig til å betale for pynteputer, så det jeg har er stort sett fra salg ;)

    Ha en fortsatt god søndag!

    Klem

    SvarSlett
  10. ELSKER fargene du bruker..
    Er jo en pastell-junkie*ler*

    Flink du er snuppa ;)

    SvarSlett
  11. For noen vakre bilder du viser vennen. ♥ Og luen til skjønne Noah var helt nydelig. ♥ Vårlige og herlige farger, i love it ! ♥ Gleder meg til å se prosjektene du har på gang. :)

    Ha en strålende kveld søta ! ♥

    Klem ♥

    SvarSlett
  12. Heisann :) Om du ikke har syegenskapene i orden, så har du jammen hekleegenskapene på topp! Nydelige luer :) Og hærlige farger :)
    Håper du får en fin uke :) Klem fra Monica

    SvarSlett
  13. Hei:) Så koselig hilsen på bloggen min i dag:)
    Så nydelige farger du omgir deg med, sarte farger-herlig;)
    så flink du er! Skal ta en titt i shoppen din.Tror jammen jeg må lære meg å hekle. Så mye fint å lage. Håper du har hatt en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  14. Nydelig lue i herlig farge ♥ Er jo så vakkert med disse duse pastellene;) Har lyst til og male litt i de fargene nå utover mot våren;)
    Gøy at du ville bli med på min give-away, Lykke til!

    Klem Line

    SvarSlett
  15. Ps; eg skreiv om lua i kommentarfeltet til innlegget under.
    Pps; eg er fortsatt kjempefornøgd;)

    SvarSlett
  16. Nydelig lue, lekker farge! Og ikke minst.. nydelig nurk som hadde luen på seg! Flink du er! :)

    Så fin stua ble etter ommøblering! Nydelig!

    Klemmer

    SvarSlett
  17. Så mange flott prosjekter! Den lua var NYDELIG:D Går det an å få oppskrift på den? Visst du har tenkt å selge luene så forstår jeg om du ikke har lyst å gi oppskriften altså:) hehe

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails