♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

torsdag 6. januar 2011

Prikker og hverdagsliv.



Innom for å vise en av de fine julegavene som jeg fikk til jul denne gang.
Kjempefin ildfast form fra GG, i merket Naomi som jeg sparer på. Og med fine fine prikker!
Og i dag har hjemmelaget fiskegrateng stått på menyen! Godt for både liten og for stor.

Jeg har ikke sagt så mye om julen enda. Den kom og gikk så fort at jeg klarte nesten ikke henge med.
Vi hadde det kjempetrivelig julaften og en kjempefin bursdagsfeiring 1 juledag også.
Er det noe jeg skulle ønske hadde blitt annerledes måtte det være at tiden hadde gått litt seinere. Men sånn er det nå en gang. Etter at Noah ble født, syns jeg tiden bare flyr forbi.
Noen ganger mistenker jeg den for å glemme meg på veien.

 ***********
Rart hvordan det er egentlig....
Når jeg lenge har følt på dårlig blogglyst og tid til å blogge, i tillegg til dårlig samvittighet for å ikke titte innom dere. Så når jeg først tar det åpent opp på bloggen, og liksom slår fast at det er slik det er, så legger jeg ut tre innlegg på tre dager! Neimen ikke dårlig.
Kanskje det ikke blir noen pause på meg allikevel? hehe ☺
Vi får se... Til da...

God kveld ønskes alle dere søte!

13 kommentarer:

  1. Nydelige bilder av flott form og fristende fiskegrateng. Jeg har i grunnen ganske lyst på de to formene der jeg også(selges i par tror jeg), men siden jeg egentlig har bestemt meg for å samle på de tre ildfaste formene fra Rosendal så har jeg klart å avstå fra GG kjøp;)

    Kjekt at du er tilbake på bloggen:) Kan ikke du bare blogge når du har tid og lyst? Og la bloggen ligge med god samvittighet i de periodene du ikke får publisert noen innlegg.

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  2. GG formen var kjempe fin. Helt enig med pink lady jeg. Blogg når du har lyst, og du trenger ikke ha noe dårlig samvittighet for at du ikke får publisert noen innlegg. Nyt tiden.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  3. og den fine formen:) fikk til jul eg og...og syns nesten at maten smakte ekstra godt når den var laget i greengate formen:) ♥

    Ha en fortreffelig kveld

    klemmer fra Linda

    SvarSlett
  4. Den har eg bestilt også-for julegåve pengar☺
    Er faktisk søstra til Linda over her som skal kjøpe den for meg☺☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. Koselig å høre fra deg igjen:-)Man blir vel alle lei av å blogge innimellom, men det er vel bare til å skrive når man har LYST?

    Dette er nok den første ildfaste formen jeg ser som ikke er ensfarget og ganske kjedelig. Og fiskegrateng er jo middagens SNOP! NAM!

    SvarSlett
  6. Hehe, det er fint å se at du ikke helt klarer å la bloggingen ligge! ;) Fiskegratengen så helt fantastisk ut, og formen gjorde det hele komplett!

    SvarSlett
  7. Så kosleg at du lager innlegg likevel:) Blir kjempeglad når eg ser nytt frå deg!
    Den forma ønska eg meg til jul og, men eg fekk ikkje...buhu ;) Så då får eg ta saken i egne hender. For den er SÅ fin :)
    Ha ein fin kveld søte deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  8. mmmm - fiskegrateng! :D
    rart med denne bloggelysta gitt :p

    for å være ærlig har jeg ikke kjent så mye på det å være tobarns-mor ennå... har en flott mann som er hjemme her og henter og leverer størsten i bhg, så lillemann og jeg sover lenge om morgenen... *knis* så til nå har det baaaare vært kos og ikke noe ekstra arbeid, men det snur nok fort nok når pappsen reiser offshore igjen ;)

    her nytes hvert minutt ja - denne tiden forsvinner så alt for fort!

    *klem*

    SvarSlett
  9. Kjenner VELDIG at den tiden glemmer flere på veien innimellom... :o)

    Lekre bilder! Den formen var superfin! :o) Og fiskegrateng er GODT!

    Fint at det kanskje ikke blir noen bloggepause, det er så koslig å besøke deg! :o)

    God helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  10. Herlig GG form!
    Godt se at du fortsatt er her;) Ja tiden går så altfor fort, og spesielt når man har små barn..Det hadde vært fint å kunne stoppe den iblant;)

    Ha en fin dag, klem!

    SvarSlett
  11. Så fine bilder Janne Merethe :-)
    Og når det gjelder den blogglysten.. Jeg er akkurat som deg, den kommer og går, og når jeg tror den er borte smeller jeg til med flere innlegg på en dag. Rart det der ;-)

    Tusen takk for hilsen på dagen til Jenny!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder :)
    Fiskegrateng er kjempe godt :) Nammmmm....

    Blogg når du har tid og lyst! Ikke for at du må!! :)
    Koselig at du er tilbake i hvertfall :)

    God Fredag!
    Klemmer fra Svingen

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails