♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

mandag 17. januar 2011

På veggen hos oss.


For en stund tilbake kom jeg over en liten søt tallerkenhylle på fretex

Slik så den ut før.

Denne ble med meg hjem for noen tiere. Og har fått seg noen strøk med litt hvitmaling og litt pussepapir for å få den slitte stilen. 
Planen var å ha den i gangen eller et annet sted, men midlertidig har den fått plass i stua frem til jeg finner den perfekte tallerkenhylla som jeg har lett etter så lenge nå, men fremdeles ikke funnet.
Jeg er på jakt etter en med tre høyder, og som er ganske stor. Tror det passer best her i stua hos oss. 
Denne ble liksom litt liten der over det skapet der. Men det er jo bare midlertidig foreløpig... Så det duger enn så lenge



I tallerkenhylla har mine fine tallerkener kommet på plass. Blå denne gangen. Jeg har røde også i skapet, så jeg får vel bytte litt på ettersom humøret tilsier det
Min kjære er på jobb, Lille i barnehagen og jeg skal etterhvert på seinvakt i dag.
Ha en flott ny uke

14 kommentarer:

  1. Tror den er helt make som den jeg har, men jøss så fine de blå fatene var! Nydelige!

    Ha en strålende mandag!
    *klemmer*

    SvarSlett
  2. Så fint det ble :) Likte fatene også kjempegodt :)
    Kos deg på jobb, har vakt idag jeg også :) Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig! Rart hva man kan trylle fram dersom en maler litt :-D Veldig fint med fatene i hyllen.
    Ha en fin uke!
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. Kjempefin etter nokre malingsstrøk ja☺
    Vart veldig fint med tallerkane i den!

    Eg DIGGA skapet ditt☺☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. JANNE!!!

    etter at jeg kom over bloggen din så har jeg sjekket den flere ganger daglig for å se om du har lagt ut no nytt... jeg har gått igjennom alle innleggene dine fra du startet bloggen! jeg simpelthen ELSKER bloggen din, du har gitt meg så fantastisk mange fine og gode interiør og hobbyideer!! du må ALDRI slutte å blogge!! hr sjekket ganske mange blogger, men absolutt INGEN slår din blogg!!
    Håper du fortsetter å blogge i lang tid! du er fantastisk flink og en kjempe inspirasjon:)

    ha en fin dag:)

    mange klemmer fra Linda, Tønsberg

    SvarSlett
  6. Så fin den ble!! Og nydelige blå tallerkner :)
    Kjersti

    SvarSlett
  7. Lekkersmekker:)
    Jeg og er på jakt etter ei fin tallerkenhylle!
    Og skapet ditt var bare nyyydelig, de blå tallerkene likeså!

    Ønsker deg ei flott ny uke!

    SvarSlett
  8. Tjo og hei.
    Den tallerkhyllen var jo blitt kjempe flott. Passet veldig godt inn i stuen med de flote fatene i:0).
    Vet nettbutikken smukthjem.dk selger flotte tallerkenhyller. Tror de har i 3 etasjer også:0).Så er jo de mye billigere i Danmark:0).
    Ha en super dag på jobb.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  9. Så lekker! Den passet jo kjempefint der!

    Strålende mandag til deg og dine;)

    SvarSlett
  10. Kjempelekkert,så fine de blå
    tallekenene var da.
    Klem:) og god vakt.

    SvarSlett
  11. Nydelig tallerkenhylle! Var så fint med det blå imot det hvite:)

    Kjempegøy du likte halsen! Den er dobbel ja. Jeg trodde først den var enkel, derfor jeg strikket den litt høyere enn 20 cm. Men det holder nok med 20. Det ser du jo:) Mange masker ja;) Jeg brukte 80 cm tror jeg. Lykke til:D

    Ønsker deg en herlig kveld!

    SvarSlett
  12. Kupp! Er ikke lett og få tak i disse tallerkenhyllene lenger, ikke til en normal pris i alle fall... Kjempesøt var din, og den ble kjempefin med litt slitt hvitmaling på ♥ Elsker de asjettene, de er knallfine!

    Klem Line

    SvarSlett
  13. Tenk at noe som koster noen få tiere kan bli så fint med noen malingsstrøk! Det ble herlig vakkert!

    Jeg ble helt forelsket i kommoden din jeg :-) Lekker!

    Klem klem

    SvarSlett
  14. Så fin du har gjort tallerkenhylla! Og så heldig som fant den billig, ønsker meg veldig en tallerkenhylle selv, men syns de kan være litt overpriset noen ganger.. Også skal den jo liksom være akkurat perfekt også da;)

    klem Jennifer (bittelillehuset)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails