♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

torsdag 27. januar 2011

Herlig nostalgi på barnerommet






Enda litt mer småting har kommet på plass på rommet til Lille♥
Små ting som gjør det litt mer koselig, og godt er det.
Han tilbringer mer og mer av sin tid her inne, og da er det naturlig at mor begynner å tenke i de baner å lage rommet litt mer tilpassa en 1 åring. Han er jo faktisk ikke noen baby lengre.

For en stund tilbake bestilte jeg disse nydelige plakatene på lillemartine.no. Herlige nostalgiske plakater av Elsa Beskow og Lena Anderson.
Også disse i herlige duse farger som jeg liker så godt!
En med bokstaven N for Lille♥, og måneden han er født i. På bildelista sitter også en lys blå bamse som han fikk av bestefar da han ble født, og hans aller første converse allstar sko, henger på kanten av lista.

Jeg bestilte plakater med månedene som jeg og min kjære er født i også. Syns de er så søte! Men de har foreløpig ikke kommet opp på veggen.

Det har blitt lite bloggtid på meg de siste dagene. Dager med jobb, sykdom, hus og hjem tar sin tid. Men jeg titter innom dere når jeg får tid.
Nå venter litt rydding før det bærer avgårde på kurs og jobb for min del.
Klemmer


20 kommentarer:

  1. Kjempefine plakatar!!☺
    Må inn å kike på desse...☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. så fine plakater :) Tror jeg må inn på den linken å snuse litt...

    SvarSlett
  3. TAKK for tipset om plakatene, må nok inn å titte litt på de ;) Klem

    SvarSlett
  4. Så nydelig barnerom! Oppdaget den fine bloggen din i dag, og har lagt meg til som følger. :) Må si dere har fått utrettet mye i huset. Kjempefint har det blitt! Og jeg likte veldig godt ommøbleringen i stua. :)

    Hvordan har det forresten gått med lillegutt oppi den gamle skuvsenga? Leste at du var litt usikker på hvordan det skulle bli etter hvert som han ble større. Ble nattpose med seler redingen? Her har vi nemlig lignende seng, og en gutt som har blitt 6 måneder. Har ikke lyst til å bytte ut senga, men er usikker nå som han har blitt - og blir mer og mer aktiv.

    Ha en fortsatt fin dag!
    Hilsen Pernille (uten blogg)

    SvarSlett
  5. Hei!

    Fine rommet til lille. Ja, hverdagen er travel for de aller fleste av oss og det kan til tider bli harde prioriteringer i forhold til hva man skal bruke tiden sin på. Prioriter de tingene du føler er viktig og som gir deg glede og overskudd:)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  6. Å, dette var nydelig! Så skjønne de små plakatene var - og de bittesmå Converse-skoene da :) Og jeg ELSKER fortsatt det du har gjort med den settekassen, syns den er så flott!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  7. Sååå fint rom lille har, åh! Skulle ønske jeg hadde sånt rom da jeg var liten :-)

    Nydelige plakater!
    Takk for tips :-)

    Klem klem

    SvarSlett
  8. Så flotte plakater..og detaljer forøvrig!

    Har lest rundt på bloggen din nå, og blei veldig interressert i bildet til høyre i headeren din. Er det fra stua di??? Har du beiset veggene? Syns de såg så "drivved-aktige" og kjempestilige ut.

    Stooor klem. Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  9. Nyyydelege bilder! Tusen takk for tips:)
    Har forresten fått mykje skryt for lua du hekla til meg;)
    Klem:)

    SvarSlett
  10. Så koselige detaljer på rommet ♥ Nydelige de bildene, jeg ønsker meg alle sammen jeg;) Og så kult med de små skoene, hihi...
    Er litt morsomt når de begynner og leke litt og være litt på rommet sitt;)

    Kos dere med helg - jippi!

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder av rommet og herlige plakater. :o)

    God helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  12. For et vakkert barnerom!! Kjempe flott var det!

    Ha en riktig så flott helg :)
    Klem fra Malin

    SvarSlett
  13. Plakatene er så skjønne! Det ble kjempe fint!
    Ble så inspirert at jeg har en bestilling på 4 plakater. 2 til hver av jentene mine:)
    Kan jeg spørre hvor rammene er fra? Og har du tips til hvor de selger slike lister som du har de på??
    Så nydelig blogg! Herlige farger:)
    Ha en god helg!
    Kari-Anne

    SvarSlett
  14. For et nydelig barnerom! Og kjempefine plakater i rammene!

    Ønsker deg en god helg!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  15. Herlig barnerom og fine plakater....har de jeg også, alle 12 mnd, men de ligger fortsatt i mappa si, må finne meg noen fine rammer snart...

    Mange fine håndarbeidsprosjekter du har...kjempeflink du er!

    Ha en fin helg videre, klem Linda

    SvarSlett
  16. De er bare så nydelige disse plakatene.. Bare synd at mars, som snuppa vår er født i, var en av svært få mnd som ikke hadde noe koselig bilde... :P

    Vel, da sparte jeg de pengene!

    Hos din lille prins var det iallfall nydelig!

    SvarSlett
  17. Hei Janne! Så fine og nostalgiske bilder! Utrolig flott soverom for en liten prins ;-)
    Klem!

    SvarSlett
  18. For en nyyyydelig blogg du har!! Fant den i dag via Epla-butikken din, elsker den gråe heklede portemonen<3 Jeg hekler også, så bloggen din er midt i blinken :)

    Gleder meg til å virkelig sette meg ned og lese godt gjennom bloggen din, men av det jeg har sett, er den nydelig! Inspirerende egentlig :)

    Ha en kjempefin kveld! :D
    Hilsen, Katrine
    http://epla.no/shops/thegentleflower/

    SvarSlett
  19. Nydelige bilder å nydelig blogg :))

    klem lise

    SvarSlett
  20. So fint rom han har :)

    Dei plakatane va kjempe fine, so no har eg nett bestilt te alle tre guttane mine og :)

    Klemmer.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails