♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

mandag 10. januar 2011

Husets barnerom ☆

Jeg hiver meg på Nib`s utfordring denne mnd. Nemlig barnerom.
Vi har et lite rom som foreløpig er Noah Nathaniel sitt. Det er ikke så stort, men duger foreløpig.


Gulv og tak er mitt hvitmalt, mens vegger er blitt malt i fargen Antikkhvit. En veldig lys og fin farge, med en et lite hint av lys grå. Akkurat slik som jeg ønsket.
Senga er kjøpt på fretex for noen hundrelapper og pusset og malt av meg. Over senga henger en sengehimmel og denne flotte uroen som jeg kjøpte da jeg var i Afrika i praksis. Den hvite kommoden er arvet etter min kjære mor og sto på hennes rom da hun var pike. Siden den gang har den både vært rød og grønn, men er nå lys og fin. Hylla på veggen er en liten hylle kjøpt på loppemarket, pyntet med litt lister av min kjære og malt i fargen isvann.



 ☆
Tidligere hadde jeg gyngestolen stående inne på rommet til Noah som ammestol. Men siden det er noen mnd siden ammingen sluttet har jeg nå tatt den ut og det lille bordet og stolene som han fikk til bursdagen sin fått plass. Borte ved senga står en liten hvit gyngestol fått til jul.

Jeg har endel planer for barnerommet etterhvert, men ting tar tid.
Ha en flott ny uke

21 kommentarer:

  1. For et utrolig flott barnerom! Jeg blir helt matt når jeg ser alle de fine rommene på forskjellige blogger, jeg sliter litt med innredninga på gromjenta sitt rom, også her tar ting tid:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  2. Kjempefint gutterom til prinsen!
    Lyst, delikat & tidløst:)

    SvarSlett
  3. Nydeleg! Elsker den sarte blåfargen du bruker:) Masse lykke til!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Et nydelig rom, lykke til i utfordringen! :o)

    Ha en fin dag videre, og en god uke.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  5. Så fint gutterom! Lyst og fint, med koselige detaljer :) Dette likte jeg godt! Lykke til! :)
    Klem fra Hedda

    SvarSlett
  6. Kjempe koselig rom! Likte godt de delikate fargene du har brukt. :)

    SvarSlett
  7. Kjempefint gutterom. Nydelige detaljer.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  8. sååå fint rom lille gutt har! kjempe fin seng! legger meg til deg og kommer snart inno igjen! lykke til med utfordringen!

    velkommen til meg også!

    klem klem

    SvarSlett
  9. Hei vennen ! ♥

    For et nydelig rom lille Noah har. ♥ Han har en flink mamma med øye for vakre detaljer. :) Masse lykke til i utfordringen, jeg heier på deg ! ♥

    Siv er kjempefornøyd med kluten du lagde som jeg ga henne til jul. Og hun har kortet ditt hengende i gangen hos seg. :) Hun har laget et innlegg nå der hun nevner kluten bla, så hvis du vil titte inn til henne kan du gå hit: http://bloggesiv-mittlillehjem.blogspot.com/

    Ønsker deg en god og fin dag videre ! ♥

    Kjempeklem fra Anette

    SvarSlett
  10. Mange fine ting å skue der :)
    vi skal begynne på barnerom en gang iløpet av våren, men har ingen ide enda om hvordan det blir...

    ha en fin kveld!
    *kem*

    SvarSlett
  11. Nydelig barnerom:D Så nusselig med slike senger:)

    SvarSlett
  12. Veldig flott barnerom. Lyst og fint. Lykke til.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  13. Kjempe flott barnerom vennen, lyst og delikat innredet.... Og den uroen var kjempe flott...
    Håper du får en super fin uke
    klem victoria

    SvarSlett
  14. Vi har en ganske lik seng til Kajsa Marie hos foreldrene mine, men turte ikke å bruke den så lenge fordi vi var redd hun skulle komme seg ut av den. Hvordan gjør dere det, sover Noah i sovepose? Har veldig lyst til å flytte sengen hjem til oss, skjønner du.
    Nydelig rom da, syns uroen er så fin :D
    Stor klem :)

    SvarSlett
  15. Knallfint rom du viser frem! Og luen under her var kjempetøff :-)

    SvarSlett
  16. Ja, jeg regnet nesten med at dere brukte det :) Vi får se om vi flytter senga hjem vi også, hun er allerede vant til å sove i pose så det ville vel gått greit :)
    Ha en fin dag :) Klem

    SvarSlett
  17. Så koselig rom, Janne!

    Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  18. Så flott bidrag til NIBs utfordring - masse lykke til!!

    Ha en finfin uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  19. Kjempekoselig barnerom han har!:)
    Tusen takk for koselig bursdaghilsen til Lotte!

    klem June

    SvarSlett
  20. hei.takk for koselig besøk inne hos meg..nydeli gutterom..har å fri på onsdager og det er fantastisk midt i uka.ønsker deg en fin dag.klem åshild

    SvarSlett
  21. Snublet akkurat over bloggen din. Her var det mye fint!! :) Lykke til med NIB-utfordringen! :)

    Hilsen Shabby Chicks

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails