♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

tirsdag 18. januar 2011

Kjære Linda...

... som skrev verdens hyggeligste og fineste kommentar til meg i går (uten blogg).
Tusen tusen takk! Hvert eneste ord varmer så masse, og jeg kjenner jeg blir så glad for at jeg kan være til inspirasjon for andre.
At du tok deg tid til å legge igjen en hilsen til meg, setter jeg veldig stor pris på!
Tusen takk Linda. You made my day! Gjett om a!!


Jeg startet bloggingen for moroskyld i 2009, og nå, snart 2 år etter, betyr det veldig mye mer enn bare gøy.

Jeg hadde en periode før jul og rett etter jul hvor jeg faktisk ganske seriøst vurderte å legge ned bloggingen. Heldigvis kjenner jeg nå at jeg har fått inspirasjonen tilbake, og ikke minst gleden ved å blogge tilbake.
Jeg kjenner jeg gleder meg over å lage innlegg igjen, skrive, ta bilder og vise dere små glimt fra vår hverdag her hjemme.
Jeg koser meg med å lese deres flotte blogger, få inspirasjon og kjenne kreativiteten strømme på.
Så tusen takk igjen Linda for dine gode ord som varmer meg langt inn i hjerterota, og til alle dere andre som også legger igjen de fineste ord her inne til meg.
Tusen tusen takk.
♥ 
Bildene er av et av mine små prosjekter.
Ganske enkelt og veldig fint ☺
Ribba ramme fra Ikea, tapetprøver fra inreda.com, en saks og litt teip. Voila...

Godklemmer

19 kommentarer:

  1. Så kosleg:) Det er slike tilbakemeldingar som gjer det verdt å blogge:) Likte veldig godt ramma di med tapetprøvane i, herlege fargar!:)
    Ha ein finfin kveld!
    Klem:)
    PS: eg går rundt i mi nye fine lue og smiler bredt:)

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Det er som du sier, det er de gode tilbakemeldingene som betyr så mye. Blogging kan være litt ensomt og enveis, så alle gode ord og oppmuntring kommer godt med.

    Jeg trives veldig godt i din bloggverden, er glad jeg fant deg :-)

    Tapetprøvene gjorde seg veldig godt i ramme, har sett det hos andre også. Supert når man skal sette litt farge på livet :-)

    Ønsker deg en fin fin kveld.
    klem

    SvarSlett
  3. Og tusen takk for at du valgte oss og bloggen!! :) Inspirerende å ta en titt hos deg, og det ville vært synd om det skulle slutte allerede!

    SvarSlett
  4. Hei, så nydelig bilde du har laget :)
    Oppdaget bloggen din på NIB nå jeg...
    Legger meg til som følger, for her var det mye fint.
    Mistet alle kommentarene mine i går jeg, var så lei meg, for betyr jo så mye...
    Håper vi blogges!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Så lurt tips Janne merethe, og er sååååå glad for at du ikke la ned bloggen og at lysten er kommet tilbake, er ikke det samme uten deg søta....
    Og flott hylle under her og fine tallerkner....
    Håper du får en fin uke videre
    klem victoria

    SvarSlett
  6. Det er vel litt sånn med oss alle - at vi av og til bare ikke gidder å blogge.

    Men så er det så kjekt med disse fine kommentarene da, som gjør det litt ekstra kjekt å blogge videre.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Var så koselig stemning med den tapeten i ramme :)

    SvarSlett
  8. Så vakkert bilde du har laget:) Så herlig vårlig!

    klem Jennifer (bittelillehuset)

    SvarSlett
  9. Det gler meg enormt mykje å sjå at blogglysta og interiørgleda er tilbake hjå deg!! Og du har hatt nokon heilt nydelege innlegg no på nyåret! Eg er også trofast lesar, og er innom fleire gonger dagleg!!! Stå på!!! :D

    SvarSlett
  10. Det var jammen meg en flott melding og få ja;))
    Og det er helt sant, du har en nydelig blogg og jeg henter masse inspirasjon her hos deg ♥

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Så herlig da ♥
    Er koselig her inne i blogglandia, og man blir *kjent* med så mange nydelige mennesker :) Og finner masse nydelige bilder og inspirasjon over alt :)

    Håper du får en nydelig dag :)
    Klem Tina

    SvarSlett
  12. Så hyggelig at jeg gledet deg Janne:) mente virkelig hvert eneste ord:) du har virkelig fått en TROFAST leser i meg:) stå på videre, det er ikke bare meg du gleder ved å blogge:)

    Linda, Tønsberg

    SvarSlett
  13. I alle dager...hvorfor har ikke jeg vært her inne og lagt meg til som følger før?! Det var virkelig på tide ;) Nydelig blogg! Glad du ikke gir deg altså!
    Jeg har også noen tapetprøver liggende som jeg ikke vet hva jeg skal bruke til...takk for inspirasjon!!
    Ha en strålende onsdag :)
    Klem fra Barbro
    ...som skal inn i epla-butikken og myse litt :)

    SvarSlett
  14. Det er slik her også, at bloggelysten kommer og går litt. Men setter så utrolig pris på alle disse positive menneskene der ute, som er kreative og inspirerende, og som kommer innom og legger igjen hyggelige hilsener, så jeg kommer alltid tilbake etter pauser. Bloggen din er inspirerende og flott.
    Så fine bildene ble, lurt å med tapetprøvene!
    Ha en fin kveld, kos deg!
    Klem T

    SvarSlett
  15. Kosleig med slike gode ord:) gdot at du gleder deg over bloggingen igjen!!
    Lekre detaljer du viser, likte godt kontrasten med lykta mot de andre fargene:) Ønsker deg en knall kveld!!
    Klem Jeanette

    SvarSlett
  16. Skriveleif blandet seg inn litt ser jeg;)

    SvarSlett
  17. Høres ut som vi har tenkt ganske likt.. Jeg hadde en lang pause fra bloggen i sommer.. Men nå er jeg som deg-veldig glad jeg har fortsatt:0)
    Utrolig kjekt med alle de fine ordene-fra alle de flotte damene i bloggland:)

    Klem

    SvarSlett
  18. Tusen takk søta, ho ble meget fornøyd ja...
    Hadde jeg bare fått til hekling like flott som deg vennen hadde jeg vært en lykkelig kvinne ;) he he er jo lykkelig uansett da....
    ha en super kveld du herlige
    klem victoria

    SvarSlett
  19. Åååå:D Det var godt å høre:D Hadde være kjipt om du hadde lagt ned bloggen. Den er så nydelig og inspirerende:D Herlig rett og slett:D Godt å ha deg tilbake;) hehe

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails