♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

fredag 7. januar 2011

Lille, fine "monsteret".


Fredag i dag, og jeg vil vise dere en ny lue som jeg har heklet til Noah.
Dette er samme type lue som jeg har vist før. Bare at denne gangen har jeg forsøkt meg på å lage øyne. Ikke helt perfekte akkurat, men man lærer så lenge man lever!!
De andre luene jeg har heklet finner du her.


Husker dere Kakemonsteret fra barnetv?
Vel.... øynene skulle egentlig bli sånn, med pupillene pekende hver sin vei, men det blei litt mislykka. Jaja, pyttsann. Det får nå bare være.
Det får bli som det blir. Så nøye er det vel ikke?!
Så får jeg heller prøve å gjøre det rikig hvis jeg noengang skal lage en til.
Jeg vil så masse, men får jo ikke til alt alltid. Sånn er det visst bare her i livet.


Så er det helg igjen. Deilig!
Min kjære er på tur med jobben, og vi andre skal straks dra på besøk og bli borte til i morgen!

Kos dere!!

17 kommentarer:

  1. Så søt han er!! Syns lua ble fin jeg, artig med øyne på hehe:)
    Håper dere får en koooselig helg:)
    Klem Jeanette

    SvarSlett
  2. nei så nydelig de var:)

    ha en strålende helg og kos deg på besøk!

    ♥ Linda

    SvarSlett
  3. Så skjønn lue da, og en herlig liten pode! :o) Syns luen ble kjempefin, jeg, såå søt!

    God tur og god helg.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  4. Nei så stilig!! Du er flink:)

    Kos deg på besøk;)

    SvarSlett
  5. Så flink du er, og for et sjarmtroll du har da:0).
    Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg.
    Dere må ha en riktig god helg, kos dere masse i besøk i dag.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  6. Det er den søteste luen jeg har sett! Fantastisk:)

    SvarSlett
  7. Så flink du er!! Skjønn lue på en skjønn, liten gutt:) God helg♥
    Klem, Randi

    SvarSlett
  8. Syns du er kjempeflink jeg Janne:)
    Så med en gang at det var kakemonsteret det skulle ligne på før jeg leste innlegget:)
    Håper dere har hatt en fin jul og nyttårsfeiring.
    Godt Nyttår! :)

    SvarSlett
  9. Haha, så fin lue :) Han var kjempesøt i den...
    God helg!
    *klemmer*

    SvarSlett
  10. Ååååå, for en søt lue! Og for en kjekk modell!

    Innom for å ønske deg en god helg!

    Loppeklem

    SvarSlett
  11. Jeg synes lua ble kjempefin!
    Og Noah var supersøt i ny-lua si.
    Bildet under her, av han som 10 dager gammel, var veldig fint. Nydelig gutt. :o)

    God helg!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  12. KAKE! Selvfølgelig er det kakemonsteret du har heklet - det ligner, og det var det første jeg tenkte! :)

    SvarSlett
  13. hihi, nydeligste lillegutt! :)

    Håper dere får en finfin helg! :)

    GODKLEM

    SvarSlett
  14. Den lua var helskjønn, og gutten og:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  15. Utrolig morsom lue på din lille kjekkas!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  16. Takk Janne:) eg blei veldig fornøgd..må ha inn litt vårinspo..kjenne vinteren kan ta knekken på en:)

    ha en fin søndagskveld

    klememr linda ♥

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails