♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

fredag 14. januar 2011

Forandringer i stua ♥




Igjen viser jeg bilder av stua vår til dere. 
I går hadde jeg litt fri mens Noah var i barnehagen og da fikk jeg plutselig for meg at jeg ville ommøblere litt. Som tenkt, så gjort.

Sofaene ble satt ovenfor hverandre med bordet mellom seg og den nyydelige gyngestolen vår fikk plass på baksiden sammen med leikegrinda til Noah (håper vi kan ta den vekk snart!).
I tillegg fikk mitt lille loppebord komme frem og ble huser av det store gamle vinduet.
Det runde hjørnebordet fikk plass ved siden av sofaen og skinnstolen Noah fikk til jul av sine beseforeldre.


Spisestua måtte flyttes andre veien igjen (selv om jeg egentlig likte den best slik den sto før).
Og det store hvite skapet bak spisestua måtte vike litt til sida (selv om asymmetri er noe jeg misliker sterkt). Men pga varmepumpa var dette noe vi bare måtte gjøre.
Skapet står uansett der bare midlertidig. Jeg har nemlig noen nye planer for dette området. Men ting tar tid!


Jeg syns at stua vår er litt vanskelig å møblere, det blir liksom så trangt så lenge jeg vil ha spisestua rett utenfor åpningen inn til kjøkkenet. Men sånn er det når engang. Og sånn får det bare bli.
Den andre delen av stua står som den har gjort i det siste ☺

Hvordan stua så ut før, finner du her.

God helg til alle som titter innom!

14 kommentarer:

  1. Så fint det ble :) Herlig, liten skinnstol Noah har. Kajsa Marie fikk også det i julegave :)
    Så må jeg bare si det igjen, jeg ELSKER spisestuen din... Den er nydelig...!

    Stor klem, og god helg til deg og dine :)

    SvarSlett
  2. Forandring fryder og gøy å forandre litt. Koselig i stua di og er nok enig med deg i at spisestua bør stå nærmest kjøkkenet. Lekegrinda tar ganske mye plass så når bruken av den opphører får du jo enda litt mer tumleplass:)

    Go helg til deg:)

    SvarSlett
  3. Å, dere har jo fått det sååå fint!
    Du har vakre møbler og er utrolig flink til å både møblere og pynte til med annet interiør!

    Hos oss er det ganske lite og trangt, og jeg skjønner ikke hvor jeg skal få plass til lekegrinden nå når det lille kommer... Veldig greit å ha den lille liggende oppi der (på det høyeste trinnet) så får ikke storebror og hunden kommet borti. -Hmm, kanskje jeg må på jakt etter en liten lekegrind. Kanskje det finnes...?

    Ha en finfin helg!

    Klem Silje

    SvarSlett
  4. Elsker den mørke veggen din :)
    Klør etter forandringer her i heimen også, siden jeg for tiden går hjemme hele tiden, og ser meg lei på hele huset :(

    God helg til deg og dine!
    *klemmer*

    SvarSlett
  5. Nydelig stue du har Janne, får lyst til å slenge meg på Howardén med en gang :)

    Ha en fantastisk helg med dine kjære. KLEM

    SvarSlett
  6. Så fint dere har det Janne:) Skikkelig gjennomført interiørstil og greier. Det er noe annet enn sånn jeg har det for å si det sånn :p

    SvarSlett
  7. Så fint det vart i den koselige stua dokka! Kjekt med litt forandring av og til :) eg flytta inn ein gammal skinnstol i stua og ein i gangen då eg tok vekk jula...
    Gyngestolen din er berre kjempefin!!
    Ha ei fin helg! :)
    Klem, Rakel

    SvarSlett
  8. Kjempekoselig i stua di!
    Jeg har ommøbelert i kjellerstua, men der er bare for mye møbler (og jeg kan ikke kvitte meg med noe :) ha ha

    Du har en herlig stil - Love it!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  9. ååhh... jeg liker stuen deres såå godt! <3
    god helg!

    nå skal jeg ta med meg lillen og finne senga ;)
    *klem*

    SvarSlett
  10. Så fint det ble!! Digger tømmerveggen din, og ikke minst Mr. Howard!! *ønske seg*

    Spent på hva slags planer du har;)

    God helg til deg og dine;)

    Klem.

    SvarSlett
  11. Så fint det vart! Eg elsker fondveggen din, og gyngestolen!:)) Eg og går med planer om ommøblering, men det er ikkje berre berre her i huset:)
    Eg fekk forresten den nydelegaste lua i posten idag. Heilt perfekt, eg skal bu i den resten av vinteren (ute altså;) Og de klemmene du sendte med var berre så søte! Ariel har fått hatt på den eine idag:) Tusen takk for handelen, du er berre kjempeflink!!:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  12. Hei hei :)
    Det ble jo utrolig fint da :)
    Praktisk med lekegrinder, men godt når de kan tas vekk også :) Selv så må jeg snart kjøpe lekegrind til gutten som kommer i Mai ♥

    Utrolig flott gyngestol ja :) Er noe veldig koselig over de stolene:)

    Håper du får en nydelig søndag ♥
    Klem Tina

    SvarSlett
  13. Nydelige bilder av stua di!! er det en Howard sofa?:-) klem Stinemor...

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails