♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

torsdag 20. januar 2011

Pasteller på barnerommet


Flere prosjekter har kommet til liv i heimen, og dette er definitivt ikke en av mine smarte ideer. Her må jeg erklære meg selv for en god og ekte copycat. Men jeg tenker samtidig at med all den flotte inspirasjonen det er å hente her i blogglandia, så går det jo ikke an å unngå å være en liten copycat, og herme litt.


Mange har "stylet" settekasser, og mange har gjort det fantastisk flott. 
Denne settekassa er mitt bidrag i mengden.
Den var opprinnelig hvit(vel... egentlig gul av elde), men fikk noen nye strøk med hvitt. Noen ruter ble hvite, noen i isvann fargen og resten ble dekorert med flotte tapetprøver fra inreda.com.


Så ikke så mye revolusjonerende å vise fram i dag, men et lite flott verk som henger på veggen hos vår kjære gutt og rommer de små fine bilene hans (for øyeblikket litt få, men jeg er ikke i tvil om at det snart blir fler.
Venninnetur måtte utsettes i dag pga forkjølelse hos Lille, så her er vi hjemme og slapper av i stedet.


13 kommentarer:

  1. Jeg synes det ble helt nydelig! Det er som du sier, med all kreativitet og skaperglede som er der ute, er det umulig å bli påvirket :-) Hihi!

    God bedring til den lille!
    Ønsker dere en fin fin dag...
    Klem

    SvarSlett
  2. Den ble virkelig flott altså, så flink du er! :o) Og det er vel det blogglandia er best på -gi inspirasjon! :o)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  3. Så flott den ble!
    Ha en god dag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  4. Ååå, herlige lyse farger! Jeg håper at jeg skal få tid til å fikse litt på rommet til Lyder før termin... Har gledet meg så til å få det rommet i orden, men ting tar tid.

    Forresten så har jeg satt meg ned med You Tube nå ogsett på hekle-videoer! Nå skal jeg kjøpe meg en heklepinne (hvis det er det det heter) og se om dette er noe jeg kan få til! :)

    Ha en finfin torsdag!

    Klem Silje

    SvarSlett
  5. Kjempeflott ble den, deilige duse farger ♥ Og ja, det skal vel mye til og ikke være en copycat når man "vanker" her i bloggeland, hihi... Men det er jo litt av vitsen til de som legger ut og vil jeg tro... at andre liker det så godt at fe gjerne "hermer" litt, hihi...

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Kjempefin!!☺
    Eg har også ein slik eg har pynta med tapet frå inreda☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  7. Den var helt nydelig Janne :) Godt at man har lov til å herme litt etter all den flotte inspirasjonen man finner i Blogglandia - kan ikke finne på alt selv heller!
    Ha en fin dag og god bedring til Lille :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  8. Kjempefin ble den!!! Stilig å bruke ulik tapet på denne måten :o)

    Ønsker deg en fortsatt flott torsdag, og snart er det helg igjen... ;o)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  9. ...Super fin settekasse
    Kjempe fine tapeter du har valgt å dekorere den med..
    Elsker inreda.com.. Bestiller stadig tapetprøver derfra :)

    SvarSlett
  10. En super fin settekasse!! Og, de fleste jeg har sett har vært i rosa, og denne i blå var nydelig ;))

    Lekker!!

    SvarSlett
  11. Den ble kjempefin! :D Og når det gjelder biler, så kommer det vel snart til et punkt der du har lyst å spy bare noen sier ordet bil :P

    SvarSlett
  12. Tihi, no ler eg litt;) Eg er nemleg nettopp ferdig å pynte mi kvite settekasse med tapetprøver frå inreda ;) Så når eg legg ut bilder av mi, vil eg sjå ut som reine copykatten over alle copykatter;)
    Di var kjempefin!:)
    Klem:)

    SvarSlett
  13. For en super ide! Dette ble jo kjempefint! Fin måte å friske opp slike gamle settekasser!

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem fra Bente

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails