♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

tirsdag 25. januar 2011

Awarder!

Jeg har fått 2 awarder i det siste!


Denne har jeg fått fra Kari - Annes hverdag. Og går ut på at jeg skal fortelle dere 3 ting som jeg liker.
Sjokolade
Gamle møbler
Hekling, og annet håndarbeid
Altså... ikke de heilt store avsløringene dette her ☺


Den andre awarden har jeg fått fra Maias Lille Verden.
Den går sånn her:

Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18, let fram til linje 4 - hva står det der?
"....til den bevisstløse kroppen over dem." -Fra Harry Potter og Dødstalismanene. 
Har sett den siste filmen, men husker jo ikke et kvekk fra boka, så da er det viktig å ha den tilgjengelig slik at man kan slå opp og friske opp minnet igjen når den aller siste filmen kommer ut til sommeren! ☺

Hva var det siste du så på TV?
Det var i går kveld, og da var det Ullared som sto på programmet her! Bare ler meg skakk av Ullared -Morgan. Så herlig! ☺

Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?
Egentlig ingenting... Aleine hjemme, Lille i barnehagen, Min kjære på jobb. Ganske så stille!

Når var du sist ute og hva gjorde du da?
I dag tidlig. Gikk til og fra bilen og til og fra barnehagen.

Hva har du på deg nå?
Svart joggebukse, ullvangsokker, en hvit singlet og lys grå hettegenser.

Hva var den siste filmen du så?
Det var Varg Veum -Svarte får. Jeg, min kjære og vår kamerat var på kino på søndagen. Kjempekos!

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Ja, absolutt! Men bare for en periode. Jobbet der en stund kanskje... Kjempelyst til å få oppleve det en gang!

Velger å sende awardene tilbake til de flotte damene jeg fikk dem av. Tusen takk! 
Men lar vær å sende awardene videre til noen andre i denne omgang. Har sett de gått ganske lenge rundt her nå, så da lar jeg vær.

****************

Det har blitt dårlig med bloggingen i helgen. Med nattevakter og påfølgende sykdom har jeg vært ganske slått ut. Dagen i dag tilbringes på sofan med solbærtoddy og litt hekletøy. I går var jeg heilt gåen. Orka ikke å hekle ein gang, og da er jeg passe pjusk! Paracet og tidlig i seng ble det på meg da.

Jeg har masse jeg har lyst til å vise fram!
Men må bare få tid til alt sammen først. Titter nok innom igjen om ikke så lenge ☺
♥Klemmer♥




11 kommentarer:

  1. Hei vennen min ! ♥

    Gratulerer med flotte awards, disse fortjener du virkelig ! ♥ Morgan er noe for seg selv ja, hihi... Dette er en fyr som virkelig tar livet med ro, hehe... ;) Vi har snakket om å ta en tur til Ullared til sommeren for moroskyld vi da. Bare for å ha vært der liksom...

    Jeg er så glad for vimplene jeg fikk, de er så utrolig fine. ♥ Har prøvd å ta noen bilder av klutene i dag, men det har vært så vanskelig lys her. Er så ofte jeg ikke får bra bilder. Får se hvordan disse ble da.

    Usj, ikke godt å være i dårlig form. :( Du får ta vare på deg selv vennen, masse god bedring sendes din vei ! ♥

    God klem fra Anette ♥

    SvarSlett
  2. Hei Janne!
    Takk for at du vil være med på giveaway hos meg!

    For en utrolig nydelig blogg du har!
    Jeg må bare si at jeg ELSKER fargen på den ene veggen din i stuen! Er det drivved beis du har brukt?! Helt nydelig! Du har et vakkert hjem! :)

    Ha en flott tirsdag!
    Klem fra
    Laila Johanne

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award! Så gøy at du tok min :-)

    Jeg håper formen din er bedre!
    Godbedringsklem!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med awarder.
    God bedring. :)Klem.

    SvarSlett
  5. Grattis med awarder og god bedring til deg. :o)

    Ha en fin kveld videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  6. Så koselig at du fikk 2 awarder da;)

    Huff, det hørtes ikke godt ut! Har selv vært syk noen dager så føler med deg altså, masse god bedring!!

    Jeg så også på Ullared i går, Morgan er litt av en type ;-)

    God kveld klem:)

    SvarSlett
  7. Hei!
    Så gøy du vil være med på min give away!

    Lykke til :)

    Gratulerer med awarder :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  8. Så koslig med utmerkelser :) Og ikkje minst lese utfrodringene som du har fått :) Artig! :)

    Tusen takk for kjempefin helsing inne hos meg :) Kan nesten ikkje vente til mai kjem :) Skal bli skikkelig flott :)

    Godklem :)

    SvarSlett
  9. Håper formen er bedre i dag, og at dagen er god :-) Gratulerer med awards :-)

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med award - velfortjent :)<3
    Moro å lese spm du svarer på :D
    En en forsatt fin kveld :)

    Klem Malin <3

    SvarSlett
  11. Gratulerer med velfortjente awarder! Det er koselig:) Kjekt å lese mer om om folk bak bloggene også:) Håper du snart er 100% og full i energi igjen! Ønsker deg en strålende torsdag, klem♥

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails