♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

tirsdag 4. januar 2011

Et nytt år...

 Velkommen 2011, og godt nytt år til alle!

 ♥
I dag var første dagen i barnehagen med Noah Nathaniel. Og gjett om det var flere enn en som gledet seg! Jeg var superspent på hvordan det skulle bli.
En koselig plakat ventet på oss da vi kom i da. Velkommen Noah
koselig! ☺ 

For en liten gutt som Noah så var det masse å se på, masse barn, voksne og ikke minst leker. Mange ting å utforske, med andre ord!
I morgen er det en ny tilvenningsdag, og det blir minst like spennende! Da skal jeg nemlig si ha det til han, og dra bort i en times tid.

Vi har fått plass i en koselig naturbarnehage og jeg tror det kommer til å bli kjempefint! Bare flaks at vi fikk plass, og vi er virkelig sjeleglade for det!
Jeg tror barnehagestart skal bli godt både for Noah og mammaen.

***************

Tusen takk for alle de søte kommentarene deres! Jeg setter veldig stor pris på dem!! 
Hver og en..
Jeg hadde planer om å starte opp igjen bloggingen fra og med dette nye året. Men nå vet jeg sannelig ikke.
Det er godt å ikke tenke på bloggen, og i det siste har det føltes mer som en plikt enn som gøy. Og slik skal det jo ikke være.
Jeg vet rett og slett ikke om jeg kommer til å fortsette bloggingen eller ikke. Foreløpig tar jeg meg en bloggpause på ubestemt tid.
Helt ærlig her i dag...
God tirsdag!
Og takk for at dere fremdeles titter innom meg!




4 kommentarer:

  1. Du må få velge helt selv hvordan din egen hverdag skal være. Alt jeg kan si er at jeg gleder meg over å se deg her inne, og jeg ønsker at du skal ha en hverdag der du trives - uansett hva det innebærer :) Lille Noah vil nok klare seg fint i barnehagen, og det blir spennende tider fremover for dere! Nyttårsklem fra meg :)

    SvarSlett
  2. så søt han er;) Skal si tiden går fort...Jeg har fulgt deg såpass lenge at jeg husker du gikk gravid...
    Han kommer til å få det superfint i barnehagen! Lille-Gull gikk også i naturbarnehage der vi bodde før, og GUUUUD som jeg savner den!!

    Så synd at du føler det slik...det er jo ikke sånn det skal være.. Da er det bedre å ta en pause og heller komme tilbake hvis man får tid og lyst;) Håper du finner ut av det, det viktigste er at du har det bra;))

    Klem.

    SvarSlett
  3. Hei hei søta, så spennende med barnehagestart for både liten og stor... Husker godt når frøkna begynte i barnehagen, var spennende om hvordan det ville bli, men ho virkelig elsker å være i barnehagen og det gjør ho ennå og det er godt for et mammahjerte, han kommer nok til å elske det skal du se...
    Og blogging skal ikke være noen plikt, da er det bedre og ta seg en laaaang pause, og er det fortsatt et ork så er det bedre at man slutter, skal ikke være et ork for deg, det viktigste er jo at DU har det BRA.....
    Stor go klem og godt nytt år
    victoria

    SvarSlett
  4. Du trenger ikke legge så mye tid og tanker i det alltid vettu, vi er bare glad for at du er her :)

    Godt nytt år og lykke til med barnehagegutten :)
    *klemmer*

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails